نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در سایت طرح ایجاد کارخانه الکترود گرافیتی اردکان از نزدیک در جریان گزارش پیشرفت این پروژه ملی قرار گرفت و خواستار تلاش مضاعف مسئولان بخصوص در سطح کشور برای تکمیل این طرح ممتاز و حیاتی شد.
محمدرضا تابش در جلسه ای که به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات این طرح و ارائه گزارش پیشرفت آن با حضور مدیران این پروژه برگزار شد در سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای همه دست اندرکاران قبل و فعلی این پروژه،اهمیت راه اندازی آن در راستای تکمیل چرخه فولاد کشور و رفع وابستگی را بسیارحیاتی دانست و خواستار تلاش مضاعف و همت عالی تر مسئولان و مدیران این پروژه بخصوص در سطح کشور جهت رفع مشکلات و سرعت بخشیدن به تکمیل آن شد.
مجری طرح الکترود گرافیتی اردکان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به نماینده مردم اردکان،از همه تلاشها و مساعدتهای صورت گرفته از سوی "تابش" از ابتدای شروع به کار عملیات اجرایی طرح تقدیر و تشکر نمود و این نقش آفرینی را ممتاز و حیاتی خواند.
عبدالعلی رامی سپس با تشریح اقدامات صورت گرفته،به مشکلات تامین سهمیه آب و برق مورد نیاز طرح اشاره کرد و از "مهندس تابش" درخواست نمود تا در این خصوص رایزنی و پیگیریهای لازم را همچون گذشته در ارتباط با مسئولان کشوری و استانی انجام دهد.
در ادامه نماینده مردم اردکان پس از استماع گزارش پیشرفت پروژه ،اقدامات انجام گرفته از سوی پیمانکار مربوطه را هماهنگ با جایگاه و اهمیت طرح ندانست و تاکید نمود: خوشبختانه وزیر صنایع نیز به این پروژه نگاه و اهتمام ویژه ای دارد و تاکنون پیشرفت پروژه در حد توصیه های وی و انتظارات بنده و مردم نبوده است.لازم است با توجه به تخصیص اعتبار ارزی و ریالی طرح، جدیت بیشتری جهت سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه تاثیرگذار در اقتصاد کشور انجام گیرد.
سپس وی در مذاکره تلفنی با مدیران کل آب و برق منطقه ای استان درخصوص حل مشکلات تامین آب و برق موردنیاز طرح الکترود،خواستار رفع مشکلات و ارائه گزارش در این خصوص شد.
همچنین در این جلسه از سوی مدیریت و پرسنل طرح الکترود گرافیتی به پاس خدمات و پیگیریهای مهندس تابش درخصوص این پروژه، لوح تقدیری به وی اهدا شد.
در پایان نیز نماینده مردم اردکان ضمن بازدید از بخشهای در دست احداث سایت صنعتی این پروژه، از نزدیک در جریان پیشرفت امور قرار گرفت و قول مساعد داد تا در مذاکرات خود با وزیر صنایع و در تداوم پیگیریهای قبلی،مسائل و مشکلات این طرح عظیم ملی را پیگیری نماید.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا